Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email

Google Ads integráció Google My Business -el

Google Ads integráció Google My Business-el

A Google My Business, nem csupán egy SEO szuper titkos fegyver, hanem a Google Ads kampányaid éllovasa is. Néhány kattintással pedig össze tudod kötni a két Google harcost.

Miért érdemes összekötni a Google My Business -t a Google Ads -el?

  • mert a lokáció extension hozzáadásánál a releváns lokációt társítja az adwords a hirdetésedhez.

FONTOS! ha a lokáció extension megjelenik a hirdetésedben és a helyszínre kattint, akkor te azután nem fizetsz, hanem csak a weboldalra irányuló kattintásokért.

  • mert az Adwords kampányaidnak köszönhetően a Google relevánsabb kulcsszavakra fog magasabbra rankelni
  • térképes keresésnél többször jelenik meg a Te helyi üzleted. Ami azt illeti, fizetett elhelyezésként a térképen csak ezzel a megoldással jelenhetnek meg
  • eddigi hirdetéseid is jobban fognak futni, mivel Google egyik fő célja, a hiteles információ átadása és UX. A két fiók összekötésével pedig ezt a hitelesítést el tudod végezni.

Google My Business és Adwords összekapcsolás lépései

  1. jelentkezz be az adwords fiókodba
  2. menj rá az extensions fülre
  3. Kattints az extension hozzáadására

adwords összekapcsolása a google my business fiókkal

 

5. Location extension hozzáadása

6. kiválasztani a lokáció forrását

  • lehet az Adwords email címhez társított Google My Business fiók
  • más email címhez társított Google My Business fiók

7. ha nem az adwords fiókodhoz használt email címhez van társítva a Google My Business fiók, akkor engedélyt kell kérned. Egyszerűen küldd el a kérést arra az email címre, ami a Google My Businessnek fiókhoz tartozik

8. kérd meg a Google My Business adminisztrátort, hogy fogadja el a kérést.

VIGYÁZZ! ha egy email címmel több fiókot is létre hoztál, akkor az adwords az összes lokációt fel fogja használni, így teljesen irrelevelás lokációk is feljöhetnek. Két megoldás van: hozz létre külön email címmel Google My Business fiókokat vagy hozz létre location group-ot és majd csak egy lokáció csoporttal oszd meg az Adwords-öt.

Ha bármi kérdésed van a témával kapcsolatban, ne habozz kommentelni 😉

Marschalek Ágnes

Marschalek Ágnes

Marketing tanácsadóként segítem az ügyfeleim online stratégiáját, nemzetközi piacra lépését és skálázását. Alkotóként szerethető hiánytermékeket fejlesztek és értékesítek. Többek között építettem már +8000 létszámmal rendelkező profit és közösségorientált kiránduló csoportot és számlázást automatizáló szoftveres terméket is WordPress felhasználóknak.

Tartalomjegyzék

Szociális linkek

Iratkozz fel, ha szeretnél értesítést kapni az új cikkekről, ha megoszthatom veled, hogy milyen hasznos eszközöket találtam az interneten és ha érdekelnek privát információk és őszinte történetek a vállalkozásomról.

PRIVÁT TARTALMAK CSAK EMAILBEN.

Iratkozz fel, ha szeretnél értesítést kapni az új cikkekről, ha megoszthatom veled, hogy milyen hasznos eszközöket találtam az interneten és ha érdekelnek privát információk és őszinte történetek a vállalkozásomról.

PRIVÁT TARTALMAK CSAK EMAILBEN.

Passzív jövedelem

Passzív jövedelem

Passzív jövedelem forrásokat építeni egy olyan korszakban ahol bizonytalan, hogy lesz-e nyugdíj és a koronavírus következtében megroppant gazdaság ki tudja, hogy el fog-e tudni tartani, kiemelten fontos. A cikk célja, hogy az utópikus fogalmat, a passzív jövedelem mítoszát, egyszerűen, gyakorlatias megközelítéssel bontsa le.

Tovább olvasom!
mentruációs ciklus

A menstruációs ciklus ereje

A legtöbb nőnek negatív, női léttel együtt járó átkot jelent a havi baj, azaz a menstruáció. Hölgyeim, ideje, hogy újraértelmezzük a menstruáció jelentését és elkezdjük megérteni, értékelni és kihasználni a rengeteg előnyét.

Tovább olvasom!